🥔 POTATO CARVING CHALLENGE!

iJustine
1 588 581 views

17088   408

My playlists

    Thx for watching us try to carve our faces into Potatos! Who has the best resemblance?
    Check out Ro's video here: https://www.youtube.com/watch?v=_wS7seijyks
    ► SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=ijustine
    🎶 MUSIC I USE - https://goo.gl/Pe7GTL

    ❤️ BE FRIENDS WITH RO:
    http://youtube.com/rosannapansino
    http://twitter.com/rosannapansino
    http://instagram.com/rosannapansino
    http://facebook.com/rosannapansino

    BE MY FRIEND:
    http://instagram.com/ijustine
    http://facebook.com/ijustine
    http://twitter.com/ijustine
    Snapchat: iJustine
    📷 CAMERAS I USE:
    Sony A7s ii - https://amzn.to/2yJHg07
    Sony A7 iii - https://amzn.to/2EN0Pdl
    Sony rx100 v5 - https://amzn.to/2yADTbG
    GoPro Hero 7 - https://amzn.to/2EZ9YQb
    Insta360 ONE X - https://amzn.to/2CJjQL1


    Published


    Hey guys, how's it going it's Justine and today, I'm hanging out with my friend Ro, Ro: hello, and this is a very very interesting video. You know This is one of those things ( Ro Laughing in the background) We're in the comments below you guys are gonna be saying you guys have run out of ideas! Do you not have any video ideas!?! and the answer is actually I didn't have any and this was the best that I could come up with but Ro: Justine isat the store, and she's so creative and she's going through the store aisles if you text again What about this idea and I was like yes I show up to Ro's house with 4 potatoes, some Barbie dolls, a stapler and some lipstick. She's like wait I've got a way to elevate this idea wait. I didn't tell me idea yet. Ro: Oh, oh oh ok what what are we doing? Ro: What are we doing today? We are going to carve each other's faces into potatoes and the best resemblance of each other Wins and you guys are gonna be the judge of who wins because we won't be able to we won't we're both such artists Yes, so we won't be able to tell I will have to put one of the YouTube polls So you guys can vote on who you think is the best so this is going to be very very very exciting and the winner Will not get baked in the microwave So, what do you got over here all right? So I have some fondant tools that I thought would be helpful when sculpting a potato and I also got some clay Sculpting tools. This is taking it to an entirely other level. I mean I was just picturing stabbing some eyes I also got edible googly eyes We have large and small have some chalk if we want to draw stuff on us pipe cleaners Fuzzy balls gems hot glue guns, so we can really get creative with these potatoes I look down check my email in two seconds later Ro has bought an entire craft store it had this table well I guess we should get started. I mean, which one do you think would look most like me okay? Well, let me pull them up. We got a friend one. That's most like your face now when you take those quizzes online What do they say the shape of your faces? No there's like around the square or heart an oval I think I'm a moon face That I don't even know what I am like when you see a moon and see it cheesin I just think mine's a circle isn't it or is it a square? Not a square. Let me look at you Lucy which I feel like this is little it's a little tater. It's maybe that's me yeah This isn't to be you know this is lopsided. Just steam so this is not you not you This is more you it needs to be rounder. This one's real lumpy hmm, but it's nice and round Yeah, what do you think we can also gonna go with this one this one's the most cuz you have very symmetrical face That's so I think this is your potato this is you this is you because it's little cute And we have another potato which we can use and cut up and add to our other potato so this is Really, I don't know what's gonna happen at all. I don't know how to sculpt I don't need something I'm sorry I can barely even whenever you're presented with a pumpkin and then like carve this pumpkin I'm like have see those competitions online where it's like long carving competitions I'll carve you yeah, they take like a stump like a log and they And they do art I mean, it's it's really impressive, and I'm wondering can you do that with a potato? Do you think people do that actually let's look at potato Carbon? Ya Askin is ask Google potato carving because this was a genuine idea that I had in my mind because I really wanted to do a fun video for Thanksgiving, and I'm not really good at cooking your eggs mashed potatoes Thanksgiving you know what I did. I made mashed potatoes, and I just threw all the potatoes into the blender Okay, I'm gonna need a stick I Need a what it didn't work cuz when I went to pour my mashed potatoes out up. There's a full potato Right there. I've got a recipe. I'll give you good patina the recipe I made mashed potatoes There's some potato carving going on look whoa How did they do that? Oh wow watching wow are using these tools? They are the clay tools now. I feel defeated already know how they don't stray we can do this I have faith, and I thought since you know We would probably want to put hair on our potatoes. I asked these Barbie dolls a Little bit like my color it's like brown with some red in it. I think that was you like a few months ago Maybe when you had the more reddish color And they're pretty on point Justine and this is just a basic blonde which I feel like it's a little too blonde But whatever she's got and that's like really Platt. That's like Daenerys Targaryen Plastically you know like we can just cut the hair because I don't want to ruin the doll because okay It's a very nice. Doll that we could donate and somebody else can have that's really sweet Yeah, if you guys are I don't know where you're doing it I love to donate to Goodwill, but if you guys are at Goodwill and you see two dolls with little pixie cuts They're from this video yup Okay Wow in it. There's a lot of tools here. I've got some good ingredients in my fridge, too Yeah, we bake these afterwards. I got the toppings. Oh I got potato topping. These are sharp - Justine You might like this. This is like a mini knife. It is this looks like something. I see if the dentist I've never seen an individually wrapped potato me either, and that's why I was like. This is cool and triple washed Okay, okay. I got a horror on I got a pic where noses. I'm gonna pick where you're okay It's here do we just go for it. I guess. I honestly have no idea what I'm doing here this word nose needs to be oh Oh, I bet you're told that's okay. You can bring my gosh. No no no that's calling. That's ah that's fine Okay, Ben - back nothing has happened. Okay. We need it now. Let me see here wait um, okay Major nose too big um. I need it. Okay. This was supposed to look like a contoured nose. I was trying to contour Looks like a potato your eyes are very Deep set I'm so sorry Wow Justine can you cut her free like kidnapped Barbies, okay? All the brothers she is Really, there's gonna be you if you got like a pixie. Cut okay, okay that you're just gonna Do this give her a chop and it's gonna be a really cool thing I don't know. I'm so nervous. Oh my gosh. No No So I should always should have done it the other way cuz now this is a mullet This is party Jessie listen. She's professional in the friend a party in the back oh My gosh so great now. I got to glue your hair on. I'm trying to make a nose Let's get that hair on there and the other half gotta lay the other way look at you when I was hoping for Wow This isn't also not good because the glue only six is the first layer. I gotta cleanse us on in layers I gotta like try to form some of this glue to the to the nose. I don't want you to be offended because that I'm okay, okay. It's just hot dude about one Justine. I'll never be offended Don't ever I'm Trying to give you gorgeous hair. I'm trying to give you Luscious gorgeous locks like Goldilocks. I'm trying to give you Goldilocks Here here, it's just gonna. I gotta build it I feel like I want to pause everything I'm doing and just watch what you're doing is incredible Justine I'm gonna make you look so good just wait to the end it really is I I just seem I have glued your hair to myself I have hot glued you guys just like gosh he went to Jared Hello Okay, now. I got two options here. I got googly eyes Are they blue or green I can even spell the day Justine? I want to say blue, but there's a bunch of green in there, but it's blue, but there's a bunch of green Yeah, they change colors depending upon How much caffeine I've had today Really, I just made that up. Oh they do change colors, so sometimes you wear pigtails right like yeah Maybe not like that often, but not at all. I've finally seen it alright. Yeah I do I really liked the pigtail so I'm just gonna The problem too is I watched that video of that guy carving, and he was doing a lot of things. Oh good at it Oh, okay, your haircut is way better than mullet like that actually looks good like she's fashion. Yeah, that's really cute Let me okay. Here's green. I'm gonna shade your eyes. Here's green. I'm gonna staple your hair ripped up shady Tree green let me add a little blue blue green here. We go um anyway. I'm gonna try to glue your hair on I hope that this works. I think I see I need a gym. I need a job Oh quick quick So many designer color pink I like penis Oh god. That's hot I also like yellow. Okay. Look at Justine's eyes They're green with a little bit of let my are. They blue it with a little bit of green We don't know they're both. This is gonna be actually my new Twitter profile pic now. We need some little cute. Oh, yes, rosy cheeks Bling about glue guns are really just like jam it in there. Yeah. I just yeah here girl Okay, okay, and it won't it will it will latch on your latch on. Thank you anything on here. This is really coming together We've got Justine's blonde hair and the gorgeous eyes the green blue eyes and your high cheekbones But the blush well, I've got a lot of things going on over here, so I hope that you're excited for it I'm really excited okay. Now. I gotta figure out your nose because I really tried to contour it. That's cute It's super a cuter than what I got I need to figure out your nose. Oh, I thought I was gonna You know when life makeup guru artists. They like contour the nose Yes, so I thought all I'm gonna do this contour did it not we're...
    View more
    Comments